Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Overslaan en naar de inhoud gaan

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Alphega apotheek en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en actuele promoties.

Inschrijven nieuwsbrief

Welkom bij

Alphega Apotheek Borgele

Actualiteiten

Medipost Diepenveen

Medipost Diepenveen

Haal uw medicatie en hulpmiddelen af bij Medipost Diepenveen, Dorpsstraat 20.

Lees meer
Het team van Apotheek Wessels zoekt versterking!

Reviews

Quotes klanten

Lees meer
Herhaalservice

Alphega nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste de actuele promoties en het laatste nieuws per e-mail.

Lees meer
Goede voornemens P1-2024

Goede voornemens

Het nieuwe jaar, een nieuwe start. Om beter te eten, te stoppen met roken en meer te bewegen voor een gezondere leefstijl. En...

Lees meer
Goede voornemens - P1-2023

Belang van zelftesten op corona en griep

Bent u 70+ en hebt u verkoudheidsklachten? Dan doet u er goed aan om uzelf te testen op griep of covid. Uw arts kan u dan tij...

Lees meer
Farmacogenetische test campagnebeeld 2

Farmacogenetische test

Gebruikt u (chronische) medicatie op recept en heeft u last van bijwerkingen? Vraag naar onze farmacogenetische test.

Lees meer
Stoppen met roken

Stoppen met roken

Op Nieuwjaarsdag maken we goede voornemens, zoals stoppen met roken. Maar bent u er nu klaar voor?

Lees meer

Adres

Dreef 140E
7414EJ  DEVENTER
AGB code apotheek: 02008292

Telefoon

Openingstijden

  • Maandag
    • -
  • Dinsdag
    • -
  • Woensdag
    • -
  • Donderdag
    • -
  • Vrijdag
    • -
  • Zaterdag
    • -
  • Zondag
    gesloten
MEDIPOST is de afhaalpost van apotheek Borgele. Deze is gevestigd op Dorpsstraat 20 te Diepenveen. De afhaalpost is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 15.00 uur tot 17.00 uur.

Apothekers

Mw. T.K.N. de Vries, apotheker (BIG-nummer: 99059132317)
Dhr. H.K.M.E.Gouw, apotheker (BIG-nummer: 19045257817)

Gemakkelijk online uw herhaalmedicatie bestellen & altijd een medicatie-overzicht

Dit kan gratis via de App MedGemak of op uw computer.

 

Deze service wordt u gratis aanboden in samenwerking met uw eigen huisarts.

  • U heeft overal 24/7 toegang toegang tot uw eigen gezondheidsportaal.
  • U kunt gemakkelijk uw medicatie herhalen, maar ook

-berichten versturen naar uw apotheek of huisarts

-zelf uw medicatie-overzicht inzien en uitprinten (Handig wanneer u op vakantie gaat of bij een bezoek aan het ziekenhuis.)

-informatie over uw medicijnen nalezen

-online een afspraak plannen met uw huisarts en

-uw medisch dossier en laboratorium uitslagen bekijken.

 

Voor het aanmelden heeft u uw DigiD nodig.

Ga naar https://home.mijngezondheid.net/inloggen/   

 

Klik bij Gegevens delen op zowel onze apotheek als uw huisarts. Op deze wijze delen wij en uw huisarts uw medicatie en medische gegevens met u.

 

Mocht u vragen hebben, of komt u er toch niet helemaal uit? Laat het ons weten.


 

Tip herhalingen

Op de één na laatste regel op het etiket van uw geneesmiddeldoosje, staat of er nog herhalingen zijn. 

 


 

Automatische Herhaalservice

Als u het handig vindt als uw medicatie elke 2 of 3 maanden automatisch voor u klaar wordt gezet, meldt u dan aan voor onze Herhaalservice.

Wij verzorgen de recepten voor u via de huisarts.

Let u er wel op dat wijzigingen altijd schriftelijk door de voorschrijver (specialist!) aan ons worden doorgegeven.

Deze handige service kunnen wij alleen voor cliënten van de volgende huisartsen uitvoeren:

  • Arentz
  • Boorsma
  • Borgman
  • Does, van der
  • Jeursen
  • Jonker
  • Kapsenberg
  • Komrij
  • Nijk
  • Olieman
  • Osse
  • Quartero
  • Reddingius
  • Sluimer
  • Teunissen
  • Tuynman
  • Verweij
  • Zevenhuijzen
  • Zoete

 

Telefonisch uw herhalingen bestellen

  • herhaaltelefoon: 0570-640367 (optie 1)
  • Vergeet hierbij niet uw

-naam

-geboortedatum en

-geneesmiddelen te noemen.

  • Nadat u uw bestelling aan ons heeft doorgegeven, staat uw bestelling 2 werkdagen later voor u klaar.
  • Als u uw e-mailadres bij ons bekend is, dan krijgt u automatisch bericht op het moment dat wij uw medicatie hebben klaargezet.

 

Inschrijven voor www.mijngezondheid.net en herhaalapp Medgemak

Buiten de openingstijden van de apotheek kunt u bij DienstApotheek Salland terecht voor spoedgevallen en voor zaken die niet kunnen wachten tot uw eigen apotheek weer open is. Bij een spoedgeval heeft u een recept ontvangen kort voordat u de apotheek bezoekt. Een herhaalrecept is geen spoedgeval.

 

Dienst Apotheek Salland

De dienstapotheek vindt u in de hal van het Deventer Ziekenhuis

Nico Bolkesteinlaan 75

7416 SE Deventer

Telefoon: (0570) 53 65 05

 

Meestal hoeft u niet contant af te rekenen, maar soms wel. Neemt u voor de zekerheid altijd uw geldige verzekeringsbewijs, uw portemonnee en uw pinpas mee bij een bezoek aan de DienstApotheek.

 

Centrale huisartsenpost Salland

Belt u altijd eerst met de huisartsenpost, voordat u er heen gaat. Neem uw verzekeringspapieren en medicijnen mee als u naar de post komt. Het telefoonnummer van de huisartsenpost is (0570) 50 17 77.

Medipost in Diepenveen

In onze Medipost in Diepenveen (tegenover Albert Heijn) kunt u terecht voor zelfzorggeneesmiddelen, cosmetica, advies, vragen en het afhalen van uw medicatie. U dient dan van te voren bij ons kenbaar te maken dat u dit graag in deze vestiging wil afhalen, dan zorgen wij dat het in de Medipost voor u klaar ligt. 

Adres: Dorpsstraat 20 - Diepenveen
Telefoonnummer: 0570-760750

Openingstijden Medipost: 
Maandag t/m vrijdag: 9:00 -12:00 / 15:00 - 17:00
Zaterdag - Zondag:    gesloten.

Voorwaarden Spaarkaart Apotheek Borgele

Bij iedere besteding van € 5,- aan receptvrije producten (zoals neussprays, pijnstillers, huid- en verzorgingsproducten, vitamines en supplementen), krijgt u een stempel. Stempels worden niet gegeven in combinatie met andere acties/ spaarkaarten. Een volledig ingevulde, volle stempelkaart met 20 stempels geeft recht op € 3,50 korting op een volgende aankoop in het assortiment producten dat zonder recept verkrijgbaar is in onze  apotheek. Bij een aankoop van minder dan €3,50 euro wordt geen geld terug gegeven. Een volle stempelkaart is niet in te wisselen voor contant geld. Niet geldig in combinatie met andere acties of stempelkaarten. De apotheek behoudt zich het recht voor spaarkaarten die niet voldoen aan de actievoorwaarden te weigeren, de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.

Klachten- en wensen

Heeft u een klacht? U kunt een klacht altijd met een van onze assistenten of met de apotheker bespreken en wij proberen er dan samen met u een oplossing voor te vinden. Tevens noteren wij alle klachten, zodat wij eventuele maatregelen kunnen nemen om deze klachten in de toekomst te voorkomen.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de volgende website.

Zorgverzekering

Voor veel mensen declareren wij rechtstreeks bij hun verzekering. Gaat u naar een andere verzekeraar of krijgt u een nieuw polisnummer? Wanneer uw verzekeringsgegevens wijzigen, is dat voor de apotheek ook belangrijk om te weten. Wij kunnen dan de aan u verstrekte medicijnen op de juiste wijze declareren.

Uw geneesmiddelen in een andere verpakking

Het kan zijn dat u geneesmiddelen krijgt, die er anders uitzien dan u gewend bent. Dit is wel hetzelfde middel, maar het is goedkoper. Door deze zogenaamde generieke geneesmiddelen uit te geven, helpt onze apotheek met het betaalbaar houden van de gezondheidszorg. In plaats van een relatief duur merkpreparaat krijgt u van ons een goedkoper alternatief. Dit middel moet aan dezelfde eisen voldoen als het oorspronkelijke merkproduct en is dus net zo werkzaam en veilig. Ziet uw geneesmiddel er anders uit dan u gewend bent en heeft u daar vragen over? Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.

Proeftijd voor geneesmiddelen

Als u een geneesmiddel voor de eerste keer krijgt voorgeschreven, mogen wij u slechts een voorraad voor 30 dagen meegeven. Dit is een bezuinigingsmaatregel van de overheid om te voorkomen dat er onnodig medicijnen in de afvalcontainer terechtkomen. Bijvoorbeeld als het geneesmiddel bij u niet goed werkt of vervelende bijwerkingen geeft. Als de arts voor een langere periode geneesmiddelen voorschrijft, dan krijgt u voor de resterende hoeveelheid een herhaalrecept van ons mee.

Uw privacy

De balie van de Alphega apotheken bestaat als het ware uit afzonderlijke eilandjes. Hiervoor is gekozen in verband met privacyoverwegingen. Hierdoor is het mogelijk met iemand een gesprek te voeren zonder dat een ander mee kan luisteren. Daarnaast heeft iedere Alphega apotheek een aparte spreekkamer voor het voeren van een rustig gesprek.

In de apotheek registreren we verschillende gegevens van u, zoals naam, telefoonnummer, medicijngebruik en eventuele allergieën. Deze gegevens zijn nodig om te bepalen of u een geneesmiddel veilig kunt gebruiken en om u te kunnen bereiken, bijvoorbeeld als we u iets belangrijks vergeten zijn te vermelden.

Wij gaan uiterst zorgvuldig met uw gegevens om. We zijn gebonden aan ons beroepsgeheim en aan het privacyreglement van onze beroepsorganisatie. U kunt erop rekenen dat uw gegevens alleen in te zien zijn door de apothekers, de assistenten, uw arts en uzelf.

Medicatiebewaking

Als we een recept ontvangen, dan geven we het geneesmiddel niet zomaar mee. Eerst controleren we of u het geneesmiddel zonder problemen kunt gebruiken. Daarna zullen we bijna altijd toelichten hoe u het geneesmiddel moet gebruiken. Dit kan soms even duren, maar u bent er wel zeker van dat u het medicijn veilig kunt gebruiken.

Controle van recepten is noodzakelijk, omdat het wel eens voorkomt dat de arts een medicijn voorschrijft, dat niet samengaat met medicijnen die u al gebruikt. Sommige geneesmiddelen versterken of verzwakken bijvoorbeeld elkaars werking. Op zo'n moment nemen we contact op met uw huisarts om te overleggen. We kijken niet alleen naar uw geneesmiddelgebruik, maar houden ook rekening met allergieën, eventuele zwangerschap of kinderwens. Geef dit daarom door aan uw apotheek.

Wij adviseren u ook vrij verkrijgbare geneesmiddelen in de apotheek te laten registreren, als u chronisch geneesmiddelen gebruikt of zwanger bent. Want ook deze middelen kunt u dan niet altijd veilig gebruiken.

Zelfzorggeneesmiddelen

Ook bij zelfzorggeneesmiddelen is het van belang dat u het juiste middel gebruikt. Net als bij receptgeneesmiddelen spelen factoren, zoals leeftijd, bij kinderen ook het gewicht en de duur van de klacht een rol.

De apotheekmedewerker zal u dan ook altijd eerst een paar vragen stellen om een goed advies te kunnen geven. In goed overleg kiezen we het meest geschikte product. Maar u moet niet vreemd opkijken als we een keertje nee verkopen. Het kan best zijn dat uw klacht niet behandeld kan worden met een zelfzorgproduct. Wij verwijzen u dan naar uw dokter.

Wilt u uw geneesmiddelgebruik nog veiliger maken, dan kunnen wij de zelfzorgmiddelen ook in de apotheekcomputer vastleggen. Op die manier vindt er ook medicatiebewaking plaats.

Overgevoelig voor bepaalde stoffen? Meld het ons!

Als u ergens allergisch voor bent, is het verstandig dat bij de apotheek te melden. Wij voeren dat dan in onze computer in, zodat wij u kunnen waarschuwen als uw allergie problemen oplevert in combinatie met de geneesmiddelen die u gaat gebruiken.

Ook als u zwanger bent of borstvoeding geeft, kan het nuttig zijn ons dat te melden. Sommige geneesmiddelen mogen dan niet (samen) gebruikt worden. We geven u graag advies.

Betalen in de apotheek

U kunt geneesmiddelen natuurlijk contant of via pin betalen. Het meest praktische voor beide partijen is om de verrekening van de kosten rechtstreeks via uw verzekeringsmaatschappij te laten lopen. Dit is voor de meeste maatschappijen al mogelijk.

Bestellingen

In de apotheek hebben we veel producten op voorraad. Dus als u met een recept bij ons komt, zullen wij u vaak direct kunnen helpen. Mochten wij iets voor u moeten bestellen, dan kunt u het geneesmiddel één werkdag later ophalen. Het is verstandig om geneesmiddelen of incontinentiematerialen waar u niet buiten kunt niet op het laatste moment aan te vragen. Bij homeopathische middelen moet u rekening houden met een langere levertijd.

Bijbetalen

De overheid wil graag bezuinigen op kosten van medicijnen. Ze hebben daarvoor een aantal maatregelen ingevoerd. Een van die maatregelen is dat per categorie geneesmiddelen een gemiddelde prijs is vastgesteld. Dat is de maximale prijs die de ziektekostenverzekeraars mogen vergoeden. Voor medicijnen die duurder zijn dan die vastgestelde prijs moet worden bijbetaald. Heel vervelend, maar wij kunnen daar helaas niets aan veranderen. Wel kunnen wij in overleg met uw huisarts in sommige gevallen zoeken naar een goedkoper alternatief dat wel volledig wordt vergoed.

Adres- en verzekeringsgegevens

Voor veel mensen declareren wij rechtstreeks bij hun verzekering. Gaat u naar een andere verzekeraar of krijgt u een nieuw polisnummer? Wanneer uw verzekeringsgegevens wijzigen, is dat voor de apotheek ook belangrijk om te weten. Wij kunnen dan de aan u verstrekte medicijnen op de juiste wijze declareren.

Wij stellen het ook zeer op prijs dat, u ons bij een verhuizing ook een adreswijziging stuurt. Als u naar een andere plaats verhuist, kunnen wij een medicatieoverzicht uitdraaien van het afgelopen jaar. Dit kunt u dan bij uw nieuwe apotheek en huisarts afgeven ter informatie.

Oude geneesmiddelen

Op de verpakking staat tot welke datum uw medicijnen goed blijven. Breng geneesmiddelen die over de datum zijn en geneesmiddelen die u niet meer gebruikt terug naar de apotheek. Wij ruimen ze dan milieuvriendelijk op. De etiketten mogen van de doosjes worden verwijderd.

Overleg met artsen

Wist u dat de artsen en apothekers nauw samenwerken? Regelmatig komen de artsen en apothekers bijeen om de nieuwste inzichten in medicijnen te bespreken. Soms is er iets bijzonders met een recept. Een vreemde dosering bijvoorbeeld of een medicijn waarbij extra controle nodig is. Dan overleggen we zonodig met uw arts.

Regelmatig hebben we met een groep huisartsen 'farmaco-therapie-overleg'.

Herhaalservice

Als u het handig vindt als uw medicatie elke 2 of 3 maanden automatisch voor u klaar wordt gezet, meldt u dan aan voor onze herhaalservice. Wij verzorgen de recepten voor u via de huisarts. Let er wel op dat wijzigingen altijd schriftelijk door de voorschrijver (specialist!) aan ons worden doorgegeven.

 

Voorlichting

Wij streven ernaar u bij elke eerste uitgifte van een voor u nieuw medicijn een op uw situatie toegesneden computerbijsluiter mee te geven. In deze goedleesbare bijsluiters staat duidelijk aangegeven hoe u uw geneesmiddelen moet innemen en welke voorzorgen u in acht moet nemen.

 

Vragen

Hoe moet ik dit medicijn gebruiken? En hoe lang? Gaat het wel samen met de andere geneesmiddelen die ik gebruik? Hoe werkt het eigenlijk? Waar zijn die gele tabletten ook al weer precies voor? Aarzel niet, vraag het ons.

U kunt ook met ons bellen, nog eens langs komen met uw vragen of een afspraak maken voor een medicijnconsult. Heeft u direct een vraag of een opmerking? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 

 

Cosmetica

Ook voor cosmetica kunt u bij ons terecht. Het merk Vichy staat voor hoge kwaliteit en is alleen verkrijgbaar in de apotheek. Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in huid en lichaamsverzorging. Heeft u een vraag over huidproblemen of last van een droge huid vraag ons om advies. Vichy biedt een breed assortiment voor vele toepassingen en huidtypes. Wij hebben een groot assortiment op voorraad. Daarnaast hebben wij folders en proefmonster voor u.

Kijk ook op: www.vichy.com

Naast Vichy voeren wij ook het merk Eucerin wat alleen in apotheken te verkrijgen is. Droge, jeukende huid kan goed behandeld worden met ureum bevattende producten in de blauwe lijn. De gevoelige huid is gebaat bij producten uit de rode lijn. Vraag om advies en een proefmonster als u nog niet weet welk product goed bij u past.

 

Informatie

Natuurlijk zijn wij er niet alleen voor uw geneesmiddelen en hulpmiddelen. U kunt bij ons terecht voor allerlei informatie op gezondheidsgebied. In de apotheek hebben we gratis folders over diverse ziektebeelden. Ook voor andere informatie over medicijnen of gezondheid bent u altijd welkom, ook als u geen recept heeft.

 

Inhalatie-instructie

Voor nieuwe astma of COPD-patiënten en astma of COPD-patiënten die nieuwe inhalatoren krijgen of die twijfelen of ze hun inhalatiemedicijnen op de juiste wijze gebruiken, is het mogelijk om in een aparte ruimte onder leiding van een deskundig assistent te oefenen.

  • Adviesgesprek astma & COPD

    Heeft u astma of COPD dan is goede zorg en advies over medicijnen belangrijk. Bij Alphega apotheek kunt u terecht voor een adviesgesprek.

  • Polyfarmaciegesprek

    Dé gelegenheid om al uw vragen over uw medicatie te kunnen stellen.

  • Diabeteszorg

    Diabetes is een stofwisselingsziekte die het lichaam belemmert om suiker (glucose) uit voeding te verwerken.

  • Herhaalservice

    Gebruikt u dagelijks medicijnen? Vraag dan naar onze herhaalservice.

  • Chat

    Vragen voor onze apotheek? Dat kan ook via chat.

  • Medicijnkluis

    Uw medicijnen ophalen wanneer u wilt, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

  • Bezorgservice

    Bent u aan huis gebonden en daardoor niet in staat om de apotheek te bezoeken, informeer dan naar onze bezorgservice.

  • Huidverzorging

    Verschillende apotheken organiseren beauty dagen. Je kunt dan uitgebreid kennis maken met de producten die verkrijgbaar zijn in de apotheek.

  • Incontinentiezorg

    Urine-incontinent zijn betekent dat u uw urine (plas) niet goed op kan houden. Als u hiermee te maken hebt, wilt u het beste advies en de beste producten.

  • Medirol®

    Medirol® is een service van Alphega apotheek. Het bestaat uit meerdere producten om het innemen van je medicijnen makkelijker en veiliger te maken. Medirol® bestaat uit een rol met medicijnzakjes en een persoonlijke informatiemap.

  • Spreekkamer

    Voor vragen en gesprekken die meer privacy vereisen, beschikken wij over een aparte spreekkamer.

  • Kijksluiter

    De belangrijkste informatie uit de bijsluiter van uw medicijn kort en duidelijk uitgelegd in een video

  • Actueel medicatieoverzicht

    Alphega apotheek biedt u de mogelijkheid om uw medicatieoverzicht via uw eigen persoonlijke pagina te bekijken en eventueel uit te printen.

  • Inloopspreekuur

    Op het spreekuur kunt u met al uw specifieke vragen over uw medicijngebruik terecht.

Wilt u zich inschrijven bij onze apotheek? Vul dan het onderstaande formulier volledig in.


Waarom moet ik mij inschrijven?

U kunt voorgeschreven medicijnen / recepten van de (huis) arts niet zomaar ophalen bij de apotheek. U moet hiervoor ingeschreven zijn. Een belangrijke taak van de apotheek is het vastleggen en bewaken van uw medicijngebruik. We moeten er namelijk zeker van zijn dat u het (voorgeschreven) medicijn zonder problemen kunt gebruiken. Met de gegevens van uw inschrijfformulier leggen wij een dossier voor u aan waarin deze informatie nauwkeurig wordt bijgehouden. Het dossier met uw medicatiegegevens is door u altijd op te vragen bij de apotheek.


Aanduiding van verplicht veld
Geslacht
Ik geef de apotheek toestemming:
Mijn dossierbeheerder te worden en mij te laten uit schrijven bij mijn huidige apotheek.
Voor het delen van mijn medicatiedossier met apotheken waarmee wij samenwerken voor bijzondere zorg rond geneesmiddelen.
Om andere zorgverleners toegang te geven tot mijn medicatiedossier (via het Landelijk SchakelPunt) mits hieraan een zorgvraag ten grondslag ligt.
Om gegevens van het laboratorium op te vragen en in te zien, die nodig zijn om juist en veilig gebruik van medicatie te garanderen (bijv nierfunctie).
Voor het opvragen van mijn medicatiedossier bij mijn huidige apotheek.
CAPTCHA

 

Zijn alle velden correct ingevuld, vink het vakje ‘Ik ben geen robot’ aan en klik daarna op de groene knop om het formulier te versturen.

Uw medische gegevens delen

Uw huisarts en apotheek hebben toegang tot uw medisch dossier. Om uw privacy en de veiligheid van uw gegevens te waarborgen mogen zij deze niet zonder uw toestemming delen met andere zorgverleners. Mocht u getroffen worden door een ziekte of ongeval en behandeld worden door een onbekende arts, apotheek of specialist dan kan uw medisch dossier van groot belang zijn. Zeker wanneer het toedienen van medicatie noodzakelijk is. 

 

Voorwaarden
Om ervoor te zorgen dat zorgverleners uw medische gegevens veilig kunnen raadplegen is het Landelijk Schakelpunt (LSP) opgericht. Het opvragen van uw medisch dossier is aan voorwaarden gebonden om uw privacy en gegevens te beschermen:

 

  • Alleen huisartsen, apotheken en medisch specialisten zijn gemachtigd om medische gegevens te raadplegen op het LSP.
  • Andere zorgverleners kunnen alleen informatie opvragen als zij zijn aangesloten bij het LSP en als dit in het belang is van uw behandeling.
  • U kunt altijd nagaan wanneer en wie uw dossier heeft geraadpleegd.
  • Uw medisch dossier mag alleen gedeeld worden wanneer u daar toestemming voor heeft gegeven.

 

Uw toestemming
Uw medisch dossier bevat relevante informatie over uw medicijngebruik, mogelijke allergieën en de toestand van uw gezondheid. Dit kan de zorgverlener ervan verzekeren dat de juiste medicatie op een veilige manier kan worden toegediend. 

 

Met uw toestemming mag uw medisch dossier gedeeld worden. U kunt het toestemmingsformulier invullen via de onderstaande button. U kunt voor meer informatie en het invullen van het toestemmingsformulier ook bij uw Alphega apotheek terecht. Wij adviseren u graag. 

 

Klik hier om uw toestemming te geven.

 

CAPTCHA

 

Zijn alle velden correct ingevuld, vink het vakje ‘Ik ben geen robot’ aan en klik daarna op de groene knop om het formulier te versturen.

Heeft u een klacht?

Ondanks ons streven naar kwaliteit kan het voorkomen dat u niet of minder tevreden bent over de manier waarop u door ons bent geholpen. Neem in dat geval bij voorkeur direct contact met ons op. Er bestaat een grote kans dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

 

Klachtenfunctionaris

Komt u er met uw apotheker niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met uw informatie wordt vertrouwelijk om gegaan. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen en zoekt samen met u naar een oplossing.

 

Contactgegevens klachtenfunctionaris

06 22 92 16 49

bemiddelingapotheken@kpnmail.nl

 

Onafhankelijke geschillencommissie

Wij nemen elke klacht serieus en zoeken actief naar een passende oplossing voor u. Bent u desondanks toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? U heeft al een gesprek gehad met de betrokken hulpverlener van de apotheek en tussenkomst van de leidinggevende heeft uw onvrede ook niet weg kunnen nemen? Dan kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Onze apotheek is aangesloten bij de KNMP-klachten en geschillenregeling. De regeling voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) en bestaat uit klachtenbemiddeling en een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Contactgegevens geschillencommissie Openbare Apotheek

Postbus 8018

5601 KA Eindhoven

088 02 29 181

 

info@skge.nl

www.skge.nl

 

Vermeld in uw schrijven duidelijk om welke vestiging het gaat.