Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Overslaan en naar de inhoud gaan

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Alphega apotheek en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en actuele promoties.

Inschrijven nieuwsbrief

Welkom bij

Alphega apotheek Huizermaat

Adres

Holleblok 42
1273 EG  HUIZEN
AGB code apotheek: 37054161

Telefoon

Openingstijden

  • Maandag
    • -
  • Dinsdag
    • -
  • Woensdag
    • -
  • Donderdag
    • -
  • Vrijdag
    • -
  • Zaterdag
    gesloten
  • Zondag
    gesloten

Apothekers

Mevr. Drs. J.G. Strous-Steenbaar (BIG-nummer: 59044016817)
Mevr. Drs. E. Groenendaal-Ensing (BIG-nummer: 19062585717)
Assistentes
Trudy, Irma, Mariam, Megan, Stephanie, Sandra, Brigitte, Corine
Apotheekmedewerkers
Nienke, Rosanne, Joke, Sabina en Kristha
Bezorgers
Jan, Peter, Harry, Henk, Wim, Jon

Onze apotheek biedt u de mogelijkheid om online uw geneesmiddelendossier te raadplegen en uw (chronische) medicijnen te bestellen wanneer het u uitkomt. Wij maken hiervoor gebruik van de website Mijngezondheid.net.

 

Account aanvragen

Om gebruik te kunnen maken van MijnGezondheid.net meldt u zich eenmalig aan bij de apotheek. Vervolgens maakt de apotheker voor u een gebruikersaccount aan.

 

Inloggen

Nadat de apotheker uw account heeft bevestigd kunt u voortaan inloggen met uw DigiD met sms-code. Door gebruik te maken van de inlogprocedure via DigiD is uw dossier veilig te benaderen en voldoet de apotheek volledig aan de privacywetgeving. Via MijnGezondheid.net kunt u uw dossier inzien, vragen stellen (e-consult), geneesmiddelen opnieuw aanvragen en een medicatiepaspoort afdrukken.

 

Klik op de onderstaande button om in te loggen.

 

Meer weten?

Neem voor vragen of om u aan te melden contact op met onze apotheek.

Inloggen MijnGezondheid.net

Voor spoedgevallen buiten onze openingstijden kunt u terecht bij:

Dienstapotheek Gooi en Vechtstreek

Laan van Tergooi 2

1212 VG Hilversum

Tel: 035-5330607

 

Team

De apothekers en assistentes in onze apotheek zijn goed opgeleid en worden regelmatig bijgeschoold om zo goed op de hoogte te blijven. U kunt bij ons terecht voor advies, service en begeleiding van uw geneesmiddelengebruik. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Daarbij komt de zorg rondom het receptgeneesmiddel natuurlijk op de eerste plaats, maar ook voor informatie over zelfzorgartikelen en medische hulpmiddelen bent u bij ons aan het goede adres. Ons team is gemotiveerd om de patiënt zo goed en efficiënt mogelijk te helpen. 

Onze apotheek is vanaf 2004 ISO 9001:2000 gecertificeerd. Dit keurmerk is een kroon op het werk van alle medewerkers van de apotheek. We zijn er trots op dat we dit hebben bereikt. Om het certificaat te behouden nemen we alle werkzaamheden in de apotheek regelmatig goed onder de loep en kijken we kritisch naar onze dienstverlening en de zorg die we bieden.

Van tijd tot tijd vragen wij om uw mening. Mocht u niet tevreden zijn over ons werk of heeft u een idee hoe wij ons werk zouden kunnen verbeteren? Laat dit dan aan ons weten.

Uw geneesmiddelen in een andere verpakking 

Het kan zijn dat u geneesmiddelen krijgt, die er anders uitzien dan u gewend bent. Dit is wel hetzelfde middel, maar het is goedkoper. Door deze zogenaamde generieke geneesmiddelen uit te geven, helpt onze apotheek met het betaalbaar houden van de gezondheidszorg.

In plaats van een relatief duur merkpreparaat krijgt u van ons een goedkoper alternatief. Dit middel moet aan dezelfde eisen voldoen als het oorspronkelijke merkproduct en is dus net zo werkzaam en veilig.

Ziet uw geneesmiddel er anders uit dan u gewend bent en heeft u daar vragen over? Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.

Uw privacy

De balie van onze apotheek bestaat als het ware uit afzonderlijke eilandjes. Hiervoor is gekozen in verband met privacyoverwegingen. Hierdoor is het mogelijk met iemand een gesprek te voeren zonder dat een ander mee kan luisteren. Daarnaast hebben wij een aparte spreekkamer voor het voeren van een rustig gesprek.

In de apotheek registreren we verschillende gegevens van u, zoals naam, telefoonnummer, medicijngebruik en eventuele allergieën. Deze gegevens zijn nodig om te bepalen of u een geneesmiddel veilig kunt gebruiken en om u te kunnen bereiken, bijvoorbeeld als we u iets belangrijks vergeten zijn te vermelden.

Wij gaan uiterst zorgvuldig met uw gegevens om. We zijn gebonden aan ons beroepsgeheim en aan het privacyreglement van onze beroepsorganisatie. U kunt erop rekenen dat uw gegevens alleen in te zien zijn door de apothekers, de assistenten, uw arts en uzelf.

Medicatiebewaking 

Als we een recept ontvangen, dan geven we het geneesmiddel niet zomaar mee. Eerst controleren we of u het geneesmiddel zonder problemen kunt gebruiken. Daarna zullen we bijna altijd toelichten hoe u het geneesmiddel moet gebruiken. Dit kan soms even duren, maar u bent er wel zeker van dat u het medicijn veilig kunt gebruiken.

Controle van recepten is noodzakelijk, omdat het wel eens voorkomt dat de arts een medicijn voorschrijft, dat niet samengaat met medicijnen die u al gebruikt. Sommige geneesmiddelen versterken of verzwakken bijvoorbeeld elkaars werking. Op zo'n moment nemen we contact op met uw huisarts om te overleggen. We kijken niet alleen naar uw geneesmiddelgebruik, maar houden ook rekening met allergieën, eventuele zwangerschap of kinderwens. Geef dit daarom door aan uw apotheek.

Wij adviseren u ook vrij verkrijgbare geneesmiddelen in de apotheek te laten registreren, als u chronisch geneesmiddelen gebruikt of zwanger bent. Want ook deze middelen kunt u dan niet altijd veilig gebruiken.     

Overgevoelig voor bepaalde stoffen? Meld het ons! 

Als u ergens allergisch voor bent, is het verstandig dat bij de apotheek te melden. Wij voeren dat dan in onze computer in, zodat wij u kunnen waarschuwen als uw allergie problemen oplevert in combinatie met de geneesmiddelen die u gaat gebruiken.

Ook als u zwanger bent of borstvoeding geeft, kan het nuttig zijn ons dat te melden. Sommige geneesmiddelen mogen dan niet (samen) gebruikt worden. We geven u graag advies.         

Oude geneesmiddelen

Op de verpakking staat tot welke datum uw medicijnen goed blijven. Breng geneesmiddelen die over de datum zijn en geneesmiddelen die u niet meer gebruikt terug naar de apotheek. In de publieksruimte vind u de Retourbox, hierin kunt u al uw oude medicijnen kwijt (graag al het papier, dus doosjes en bijsluiter eerst verwijderen, dit kunt u thuis bij het oude papier doen). Naaldjes moet u altijd in een naaldencontainer inleveren. Deze naaldcontainers zijn te koop bij onze apotheek.

Klachten

Wij willen u graag optimale zorg en kwaliteit leveren. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan vernemen wij dit graag van u, zodat wij onze zorg aan u kunnen blijven verbeteren. Meer informatie vindt u op onze website

 

Consumentenadviesprijzen

Deze prijslijst geeft u een overzicht van prijzen van diensten in uw Alphega apotheek. Deze prijslijst geldt ook voor niet verzekerde producten en diensten. Voor een overzicht van kosten van geneesmiddelen verwijzen wij u naar www.medicijnkosten.nl.

Indien de apotheek een contract heeft met uw zorgverzekeraar kunnen andere prijzen van toepassing zijn, zowel voor geneesmiddelen als voor diensten. U kunt dit navragen bij één van onze medewerkers. Indien wij met uw zorgverzekeraar een contract hebben, kunnen wij veelal de kosten van ‘uitgifte per medicijn’ en ‘weekuitgifte per rol’ rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar declareren.

Prestaties Basispakket

Prijzen per 1 januari 2024

incl. BTW 

Uitgifte per medicijn 

€ 9,90

eerste uitgifte inclusief begeleidingsgesprek nieuw geneesmiddel

specifieke begeleiding voorafgaand aan eerste gebruik inclusief gesprek

€ 19,81

bereiding

niet-standaard geneesmiddel dat voor u persoonlijk wordt bereid

€ 29,20

bijzondere bereiding

niet-standaard geneesmiddel dat voor u persoonlijk wordt bereid en speciale behandeling vraagt

€ 160,60

thuisbezorgen

thuis afleveren van receptgeneesmiddelen

€ 5,55

Geen kosten indien bezorgen medisch noodzakelijk is 

Weekuitgifte per rol

1-wekelijkse baxter (GDV)

€ 27,10

2-wekelijkse baxter (GDV)

€ 54,19

3-wekelijkse baxter (GDV)

€ 81,30

3-wekelijkse baxter (GDV)

€ 108,39

 

Prestaties Basispakket

Prijzen per 1 januari 2024

incl. BTW 

Begeleidingsgesprek chronisch geneesmiddel

€ 12,50

Medicatiebeoordeling

€ 214,25

Longcheck inclusief adviesgesprek astma/COPD

€ 74,00

Longcheck inclusief adviesgesprek astma/COPD inclusief Vitalograph

€ 84,00

Instructie UR-geneesmiddel gerelateerd hulpmiddel 

€ 9,90

Prestatie medicatie-overdracht naar ziekenhuis of aan andere zorgverleners

Bij opname in het ziekenhuis of bij wisseling van zorgverlener

€ 16,75

Overige diensten 

Farmacogenetische test inclusief adviesgesprek

€ 299,00

medicatie-overzicht in print

 gratis  

Ontvangst en verwerken retour gebrachte geneesmiddelen

 gratis  

Mijnalphega-apotheek

Uw eigen klantportaal inclusief medicatiedossier, herhaalservice en persoonlijk online advies

Per jaar € 11,95

Gratis voor vaste klanten

Apotheekgesprek

maximaal 15 minuten

   Indien niet receptplichtig 

  € 25,70                                        

Apotheekgesprek

langer dan 15 minuten

Indien niet receptplichtig

€ 51,35                                                     

Apotheekgesprek bij u thuis

Indien niet receptplichtig 

€ 67,25

Advies medicijngebruik tijdens ramadan

€ 15,80                                                  

Bepalen cholesterolwaarden

 

 € 21,10

Reizigersconsult chronisch geneesmiddelengebruik

€ 12,90                                                  

Risicotest diabetes

gratis                                                  

Adviesgesprek gezond gewicht (zowel geneesmiddelengebruik i.c.m. gewicht verliezen als risicoscan ondervoeding)

€ 21,10

Thuisbezorgen

Bij niet receptplichtige geneesmiddelen

€ 5,55

Farmaceutisch consult

 € 57,20

Farmaceutische zorg in de GDV 1-wekelijks

 € 2,90

Farmaceutische zorg in de GDV 2-wekelijks

 € 5,75

Farmaceutische zorg in de GDV 3-wekelijks

 € 8,65

Farmaceutische zorg in de GDV 4-wekelijks

                              € 11,55

Onze huisregels:

 

Iedereen is hier welkom! 

In het gezondheidscentrum doen we het zo:

  • U bent aanwezig met een geldige reden 
  • We spreken op een vriendelijke en rustige manier met elkaar
  • Al onze patiënten en onze medewerkers gaan respectvol en vriendelijk met elkaar om
  • Hebben we begrip voor onze medewerkers
  • We geven elkaar de ruimte en privacy
  • Om te telefoneren en/ of geluiden afspelen op de telefoon loopt u even naar buiten
  • Gaat de telefoon uit/ op stil aan de balie of in de spreekkamer 
  • We wachten netjes totdat we aan de beurt zijn
  • Spoedgevallen laten we altijd voorgaan
  • We maken foto- en/ of filmopname alléén met toestemming vooraf
  • Komt u met dier(en)? Alleen hulphonden zijn toegestaan in het gebouw

Zo kunnen we goede zorg verlenen met elkaar!

 

Onvrede

  • Bent u het ergens niet mee eens? Dan kunt u dit altijd op een rustige manier bespreken 
  • Wilt u echt een klacht indienen? Dan kunt u naar de klachtencommissie, kijk hiervoor op onze website www.wgchuizen.nl

Diefstal of misdrijf

  • Bij diefstal of een misdrijf doen wij aangifte bij de politie. 

 

 

 

 

Bezorgservice 

Voor mensen die aan huis gebonden zijn en daardoor niet in staat zijn de apotheek te bezoeken, hebben wij een bezorgdienst. Ook grote pakketten kunnen wij voor u langs brengen. Wilt u gebruikmaken van deze service, dan kunt u uw huisarts vragen dit op het recept te zetten.

U kunt natuurlijk ook zelf contact opnemen met de apotheek. Een telefoontje van uw kant is voldoende om ervoor te zorgen dat de geneesmiddelen of hulpmiddelen bij u thuisbezorgd worden.

 

Aparte spreekkamer 

Wanneer u vragen heeft, die meer privacy vereisen dan op dat moment in de apotheek mogelijk is, vraag dan of u in de aparte spreekkamer een vraag kan stellen. Komt u op een druk moment in de apotheek en heeft u toch behoefte aan een rustig gesprek of extra uitleg over uw geneesmiddelen, dan maken wij daarvoor graag een afspraak met een apotheker of een assistente.

Aarzel niet daarom te vragen. Als u niet in de gelegenheid bent om langs te komen, dan mag u uw vragen altijd telefonisch stellen.

 

(Inloop)spreekuur

Dinsdag van 11.00 - 12.00 uur.

Als u vooraf een afspraak maakt kunnen wij het gesprek voorbereiden, om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Een afspraak kan eventueel ook gepland worden op een tijdstip dat u beter uitkomt.

 

Bestellingen

In de apotheek hebben we veel producten op voorraad. Dus als u met een recept bij ons komt, zullen wij u vaak direct kunnen helpen. Mochten wij iets voor u moeten bestellen, dan kunt u het geneesmiddel meestal de volgende werkdag ophalen. Het is verstandig om geneesmiddelen of incontinentiematerialen waar u niet buiten kunt niet op het laatste moment aan te vragen. Bij homeopathische middelen moet u rekening houden met een langere levertijd. In alle gevallen ontvangt u een bericht van ons als uw medicatie klaar staat.

 

Vragen 

Hoe moet ik dit medicijn gebruiken? En hoe lang? Gaat het wel samen met de andere geneesmiddelen die ik gebruik? Hoe werkt het eigenlijk? Waar zijn die gele tabletten ook al weer precies voor? Aarzel niet, vraag het ons.

U kunt ook met ons bellen, nog eens langs komen met uw vragen of een afspraak maken voor een medicijnconsult. Heeft u direct een vraag of een opmerking? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt een e-mail aan de apotheek sturen via de button ‘contact’ in het menu.

 

Voorlichting 

Wij streven ernaar u bij elke eerste uitgifte van een voor u nieuw medicijn een op uw situatie toegesneden computerbijsluiter mee te geven. In deze goedleesbare bijsluiters staat duidelijk aangegeven hoe u uw geneesmiddelen moet innemen en welke voorzorgen u in acht moet nemen.

 

Cosmetica

Ook voor cosmetica kunt u bij ons terecht. De merken Vichy en Eucerin staan voor hoge kwaliteit en zijn alleen verkrijgbaar in de apotheek. Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in huid en lichaamsverzorging. Heeft u een vraag over huidproblemen of last van een droge huid vraag ons om advies. Vichy biedt een breed assortiment voor vele toepassingen en huidtypes. Wij hebben een groot assortiment op voorraad. Daarnaast hebben wij folders en proefmonster voor u.

 

Informatie 

Natuurlijk zijn wij er niet alleen voor uw geneesmiddelen en hulpmiddelen. U kunt bij ons ook terecht voor allerlei informatie op gezondheidsgebied. In de apotheek hebben we gratis folders over diverse ziektebeelden.
 

Inhalatie-instructie

Als u voor het eerst voor het eerst een inhalator gaat gebruiken, dan kunnen we in een aparte spreekkamer een inhalatie instructie geven. Tijdens de inhalatie instructie legt de assistente het gebruik van de inhalator uit, ze doet het inhaleren voor en er is ruimte om te oefenen met het inhaleren.

Als u twijfelt of u uw inhalator (nog) op de juiste wijze gebruikt, dan kan je ook altijd terecht voor een (extra) inhalatie instructie.  

 

  • Medicijnkluis

    Uw medicijnen ophalen wanneer u wilt, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

  • Alphega chat

    Vragen voor onze apotheek? Dat kan ook via chat.

  • Actueel medicatieoverzicht

    Alphega apotheek biedt u de mogelijkheid om uw medicatieoverzicht via uw eigen persoonlijke pagina te bekijken en eventueel uit te printen.

  • Bezorgservice

    Bent u aan huis gebonden en daardoor niet in staat om de apotheek te bezoeken, informeer dan naar onze bezorgservice.

  • Herhaalservice

    Gebruikt u dagelijks medicijnen? Vraag dan naar onze herhaalservice.

  • Adviesgesprek astma & COPD

    Heeft u astma of COPD dan is goede zorg en advies over medicijnen belangrijk. Bij Alphega apotheek kunt u terecht voor een adviesgesprek.

  • Diabeteszorg

    Diabetes is een stofwisselingsziekte die het lichaam belemmert om suiker (glucose) uit voeding te verwerken.

  • Medirol®

    Medirol® is een service van Alphega apotheek. Het bestaat uit meerdere producten om het innemen van je medicijnen makkelijker en veiliger te maken. Medirol® bestaat uit een rol met medicijnzakjes en een persoonlijke informatiemap.

  • Spreekkamer

    Voor vragen en gesprekken die meer privacy vereisen, beschikken wij over een aparte spreekkamer.

  • Huidverzorging

    Verschillende apotheken organiseren beauty dagen. Je kunt dan uitgebreid kennis maken met de producten die verkrijgbaar zijn in de apotheek.

  • Gezondheids-APK

    We zijn steeds meer bezig met onze gezondheid, maar wat is het effect van onze leefstijl?

  • Incontinentiezorg

    Urine-incontinent zijn betekent dat u uw urine (plas) niet goed op kan houden. Als u hiermee te maken hebt, wilt u het beste advies en de beste producten.

  • Ramadan en medicijngebruik

    U wilt zich in deze heilige maand aan de religieuze plicht houden en met uw familie meedoen aan het vasten. Het innemen van geneesmiddelen wordt gezien als verbreking van het vasten.

  • Stoppen met roken

    Hart- en vaatziekten, longaandoeningen, onvruchtbaarheid en kanker: Steeds vaker worden we geconfronteerd met de gevaren van roken, veroorzaakt door de teerproducten die ontstaan bij het verbranden van tabak.

  • Reizigersadvies

    Ook voor een persoonlijk reizigersadvies gaat u naar uw Alphega apotheek.

Wilt u zich inschrijven bij onze apotheek? Vul dan het onderstaande formulier volledig in.


Waarom moet ik mij inschrijven?

U kunt voorgeschreven medicijnen / recepten van de (huis) arts niet zomaar ophalen bij de apotheek. U moet hiervoor ingeschreven zijn. Een belangrijke taak van de apotheek is het vastleggen en bewaken van uw medicijngebruik. We moeten er namelijk zeker van zijn dat u het (voorgeschreven) medicijn zonder problemen kunt gebruiken. Met de gegevens van uw inschrijfformulier leggen wij een dossier voor u aan waarin deze informatie nauwkeurig wordt bijgehouden. Het dossier met uw medicatiegegevens is door u altijd op te vragen bij de apotheek.


Aanduiding van verplicht veld
Geslacht
Ik geef de apotheek toestemming:
Mijn dossierbeheerder te worden en mij te laten uit schrijven bij mijn huidige apotheek.
Voor het delen van mijn medicatiedossier met apotheken waarmee wij samenwerken voor bijzondere zorg rond geneesmiddelen.
Om andere zorgverleners toegang te geven tot mijn medicatiedossier (via het Landelijk SchakelPunt) mits hieraan een zorgvraag ten grondslag ligt.
Om gegevens van het laboratorium op te vragen en in te zien, die nodig zijn om juist en veilig gebruik van medicatie te garanderen (bijv nierfunctie).
Voor het opvragen van mijn medicatiedossier bij mijn huidige apotheek.
CAPTCHA

 

Zijn alle velden correct ingevuld, vink het vakje ‘Ik ben geen robot’ aan en klik daarna op de groene knop om het formulier te versturen.

Uw medische gegevens delen

Uw huisarts en apotheek hebben toegang tot uw medisch dossier. Om uw privacy en de veiligheid van uw gegevens te waarborgen mogen zij deze niet zonder uw toestemming delen met andere zorgverleners. Mocht u getroffen worden door een ziekte of ongeval en behandeld worden door een onbekende arts, apotheek of specialist dan kan uw medisch dossier van groot belang zijn. Zeker wanneer het toedienen van medicatie noodzakelijk is. 

 

Voorwaarden
Om ervoor te zorgen dat zorgverleners uw medische gegevens veilig kunnen raadplegen is het Landelijk Schakelpunt (LSP) opgericht. Het opvragen van uw medisch dossier is aan voorwaarden gebonden om uw privacy en gegevens te beschermen:

 

  • Alleen huisartsen, apotheken en medisch specialisten zijn gemachtigd om medische gegevens te raadplegen op het LSP.
  • Andere zorgverleners kunnen alleen informatie opvragen als zij zijn aangesloten bij het LSP en als dit in het belang is van uw behandeling.
  • U kunt altijd nagaan wanneer en wie uw dossier heeft geraadpleegd.
  • Uw medisch dossier mag alleen gedeeld worden wanneer u daar toestemming voor heeft gegeven.

 

Uw toestemming
Uw medisch dossier bevat relevante informatie over uw medicijngebruik, mogelijke allergieën en de toestand van uw gezondheid. Dit kan de zorgverlener ervan verzekeren dat de juiste medicatie op een veilige manier kan worden toegediend. 

 

Met uw toestemming mag uw medisch dossier gedeeld worden. U kunt het toestemmingsformulier invullen via de onderstaande button. U kunt voor meer informatie en het invullen van het toestemmingsformulier ook bij uw Alphega apotheek terecht. Wij adviseren u graag. 

 

Klik hier om uw toestemming te geven.

 

CAPTCHA

 

Zijn alle velden correct ingevuld, vink het vakje ‘Ik ben geen robot’ aan en klik daarna op de groene knop om het formulier te versturen.

Waarom krijg ik een ander merk medicijn mee?

Waarom krijgt u soms van uw apotheek een ander merk medicijn mee dan het merk dat u normaliter ontvangt? Dit kan de volgende redenen hebben:

  • Uw medicijn is (tijdelijk) niet meer leverbaar door een medicijntekort.
  • Uw medicijn wordt niet (meer) vergoed vanwege het voorkeursbeleid dat uw zorgverzekeraar hanteert.

 

Dezelfde werking en kwaliteit

Een bepaald medicijn kan door meerdere fabrikanten worden geproduceerd en onder verschillende merknamen worden uitgebracht. Ondanks eventuele zichtbare verschillen bevat elke variant altijd dezelfde werkzame stoffen en voldoet aan dezelfde strenge Europese kwaliteitseisen.

 

Voorkeursbeleid per zorgverzekeraar

Uit deze varianten kiest uw zorgverzekeraar de beste optie, vaak voor de voordeligste prijs. Alleen dit voorkeursmedicijn wordt dan door uw zorgverzekeraar vergoed. Dit noemen we het preferentie- of voorkeursbeleid. Op de website van uw zorgverzekeraar kunt u hun voorkeursbeleid inzien.
 

Ons retourbeleid

  • Geneesmiddelen en handverkoopmedicatie die de apotheek uit zijn geweest kunt u niet retourneren. We nemen deze geneesmiddelen alleen aan om ze veilig te vernietigen.
  • Speciaal voor u bestelde producten kunnen niet worden geretourneerd.
     

Heeft u een klacht?
Ondanks ons streven naar kwaliteit kan het voorkomen dat u niet of minder tevreden bent over de manier waarop u door ons bent geholpen. Neem in dat geval bij voorkeur direct contact met ons op. Er bestaat een grote kans dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

 

Directie
Als u dat niet wilt of als u niet (helemaal) tevreden bent over het resultaat, dan kunt u zich wenden tot de directie.

 

Onafhankelijke klachtencommissie
Wij nemen elke klacht serieus en zoeken actief naar een passende oplossing voor u. Bent u
desondanks toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? U heeft al een gesprek gehad
met de betrokken hulpverlener van de apotheek en tussenkomst van de leidinggevende heeft uw
onvrede ook niet weg kunnen nemen? Dan kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan de
onafhankelijke klachtencommissie waar onze apotheek bij is aangesloten.

 

Contactgegevens
Klachtencommissie Zorggroep Almere
T.a.v. secretaris klachtencommissie
Postbus 10136
1301 AC Almere

 

klachtenbureau@zorggroep-almere.nl

 

Vermeld in uw schrijven duidelijk om welke vestiging en zorgverlener het gaat.