ASSET_NEWS_TABS_SIDE is verlopen.
Er zijn geen resultaten.
Er zijn geen resultaten.

Asset Publisher Read More is verlopen.

Kwaliteit

Alphega apotheek wil tot de beste apotheken van Nederland behoren. Met aantoonbare kwaliteit van farmaceutische zorg die je herkent en erkent. Alphega apotheek streeft een hoog kwaliteitsniveau na. Daarom werken we voortdurend aan verbetering.

Kwaliteitszorgsysteem

Alle werkzaamheden in de apotheek zijn vastgelegd in een kwaliteitszorgsysteem. Het doel hiervan is dat de apotheekmedewerkers alle werkzaamheden op gestructureerde wijze uitvoeren, zodat de geleverde kwaliteit constant is. Jouw opmerkingen, wensen en klachten zijn waardevol om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren. Heel fijn als je deze kenbaar maakt via je eigen apotheek. De adressen vind je hier.

Kwaliteitscertificaat

Het ISO 9001:2008 of HKZ-certificaat wordt door een onafhankelijke instantie uitgereikt. Het kwaliteitszorgsysteem wordt daarvoor aan de hand van objectieve criteria getoetst.

Het certificaat is een kwaliteitskeurmerk dat door patiëntenverenigingen, zorgverzekeraars, artsen, specialisten en apothekers wordt erkend.

Procesverbetering

Het behalen van een kwaliteitscertificaat is geen einddoel. Elke drie jaar moet een Alphega apotheek opnieuw examen doen voor behoud van het certificaat. Door verbeteringen vast te leggen in het kwaliteitszorgsysteem, wordt de kwaliteit gewaarborgd en worden de belangrijkste knelpunten in de apotheek in kaart gebracht om  te verbeteren.

Wat te doen bij een klacht?

Ondanks ons streven naar kwaliteit kan het voorkomen dat klanten niet of minder tevreden zijn. Neem in dat geval bij voorkeur contact op met je apotheker om samen tot een oplossing te komen. Of mail naar klantenservice@alphega-apotheek.nl voor ondersteuning. 

Mochten we er samen niet uitkomen, dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling. Alphega apotheek is aangesloten bij de KNMP-klachten en geschillenregeling. De regeling voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) en bestaat uit klachtenbemiddeling en een onafhankelijke geschillencommissie. De contactgegevens zijn:

Geschillencommissie Openbare Apotheek
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
T 088 02 29 181
E info@skge.nl
www.skge.nl

Voor geschillenbemiddeling kun je mailen naar bemiddelingapotheken@kpnmail.nl
Bellen kan ook. Tel. (06) 22 92 16 49

Lees hier de folder Jouw rechten en plichten of lees de algemene folder van Alphega apotheek.
Klik hier voor de algemene verkoop- en betalingsvoorwaarden.

Apotheekzoeker

Vind mijn dichtstbijzijnde apotheek:

Gebruik de zoekfunctie om je dichtstbijzijnde apotheek te vinden

A - Z van Alphega apotheken
Loading…

Z-Product widget is verlopen.